? ??????????????Trees? ????? ?? ???Rating: 3.9 (41 Ratings)??2 Grabs Today. 7990 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????New Life? ????? ?? ???Rating: 3.3 (80 Ratings)??2 Grabs Today. 6108 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????My Milkshake? ????? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Islamic Widget

href="http://testi.iluvislam.com">
Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Ahad, 26 Januari 2014

~Tetap menantimu~

Assalamualaikum..

alhmdulillah..harini smgt nk mulakn entry baru di blog ni.dh lme x update..huhu..bile tgk tjoknye tntu dh trngiang2 lagu tetap menantimu by nomad..tntu2nya ape yg ak nk smpaikn adlh tntng lgu tu..lirik dy fulawehhh!!!mantop..ssuai sgt pd org yg mnnti sang kkasih yg blom knjung tiba..huahuahua..

ak jg ske dgr lagu ni..trbelai2 je prsaan bile dgr.hahaha..TAPI...one thing about me,i"m married!!!ayat cliche yani oiii..hehehe..ap kne mengena dgn tjok lgu ni..?of coz la i akn tetap menantimu disyurga nt..ameeeennn..biase la..dh kawen dh tntu2 nk brsma lg dsyurga.x gitu??xpuas brcnta kt dunia..smbung pulak kt syurga..alahai sweetnye!!sweet couple lorrr..zauj n zaujah,husband n wife,@dlm BM nye suami dan isteri..

ok la ..i xnk bebel pnjg2..jom lyn lgu nie..enjoyyy..


http://www.youtube.com/watch?v=HQR2InoXIUs


Aku menyedari telah jatuh cinta 

Tapi aku tak bisa mengungkapkan 
Terasa bahagiaku mencintaimu 
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi 
Semakin ku bisa untuk mengerti 

Dari semua hidupmu yang penuh duka 
Kan ku hapus semua menjadi indah

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku 
Cinta yang membawa dalam hatiku 
Bagai mata yang tak terpejam 
Aku tetap menantimu 
Aku tetap menantimu 
Aku kan tetap menantimu

0 ulasan: